Autodomiešavač Stetter – rad HEAVY DUTY LINE

Rad HEAVY DUTY LINE

Autodomiešavače Stetter výrobnej rady Heavy Duty Line sa vyznačujú malým opotrebením a dlhou životnosťou aj za najtvrdších pracovných podmienok nasadenia, ako je napr. Miešanie v spojení so plniacimi stanicami, alebo pre extrémne vysoké množstvá transportovaného betónu.

 

K výrobe inovovaných patentovaných miešacích špirál sa využívajú vysoko oteruvzdorné ocele čo minimalizuje ich opotrebenie pri doprave betónu. Táto skutočnosť dlhodobo garantuje nízke náklady na opotrebenie a z toho vyplývajúce hospodárnosť dopravy betónu.

 

Charakteristika

 

  • Miešacie špirály (hr. 5 mm) z kalenej vysoko oteruvzdornej ocele tvrdosti cca 500 HB
  • Ochrana proti opotrebeniu z kalenej vysoko oteruvzdornej ocele tvrdosti cca 500 HB

 

 

 

Výsledok

 

  • Predĺžená životnosť  miešacích špirál (faktor až 2,0)
  • Priaznivé náklady plného servisu
  • Hospodárnejšia doprava betónu po mnoho rokov
Stetter-300x102

Vypracujte mi cenovú ponuku

 

+421 42 4313 511
vsmont@vsmont.sk
Kontaktujte nás
Technické údaje

 

Autodomiešavača Stetter C3,  výrobná rada HEAVY DUTY LINE

 

 

typ domiešavačaAM6CAM 7CAM 8CAM 9CAM 10CAM 12CAM 15C
Menovitý objem(m3)67891012-
Geometer. objem(L)115301271014120158101704019170-
vodorysu(L)718081509340103901140013280-
stupeň plnenia(%)5255,156,756,958,762,6-
sklon bubna(°)12,4512,4512,4511,211,210-
Separátny pohon SH(Typ / kW)D914L04 58D914L04 58D914L05 75D914L06 86,5D914L06 86,5D914L06 86,5-
otáčky bubna(U / min.)0 - 12/14
Hm. nadstavby (FH / SH) **(Kg)3370/37803463/38703770/43503920/45503990/46204950/5580-
A - Priemer bubna(Mm)230023002300230023002400-
B - Výška násypky *(Mm)242524252499247425322548-
C - Prejazd. výška *(Mm)242924262503253425922633-
D - Výsypné výška *(Mm)102910271101108911471169-
FH = pohon od motora podvozku
SH = separátny pohon (Dieselmotor DEUTZ)
* Bez pomocného rámu
** hmotnosť kompletne montovanej a prevádzky schopnej nadstavby podľa DIN 70020, odchýlka ± 5%

Ukážky prevedení

Vypracujte mi cenovú ponuku

Kontakt